Télécharger au format iCal
Soutenance de thèse : New approaches for the acquisition, systematisation and interpretation of archaeological artefacts, Joseph Wilczec
Mercredi, 27 Septembre 2017,  1:30 -  5:00

Josef Wilczek soutiendra sa thèse de doctorat intitulée « New approaches for the acquisition, systematisation and interpretation of archaeological artefacts »
Le 27 septembre 2017 à 13h30, au Department of Archaeology and Museology, Kounicova 67a (building of Brno University of Technology), ground floor next to the gatehouse, room T103.

Jury :
-
Directeurs de thèse : Pr. Fabrice Monna, Université de Bourgogne, ARTEHIS ; Ph.Dr. Natalie Venclova, DrSc., akademie Vèd CR, Archeologicky ustav Praha.
- Prof. Dr. Till F. Sonnemann, Otto-Friedrich-Universität Bamberg, Institut für Archäologie, Denkmalkunde und Kunstgeschichte ;
- Dr Julien Claude, Université de Montpellier, Institut des Sciences de l’Evolution ;
- Mgr. Alzbeta Danielisova, Ph.D., Akademie Vèd CR, Archeologicky ustav ;
- Dr Vincent Guichard, Directeur général, Bibracte EPCC.